Alterwyimki z Gdanska #26 by MychaK
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP8LH8

[Info] ^ @

Quiz / Mikro
Gotowa do szukania
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2017-04-09
Ost. log: 2017-06-25 [ :-) ]
Trudnosc: 60%
Teren: 20%

Atrybuty: # Szybka skrzynka; # Mozna zabrac dzieci; # Wez cos do pisania; # Dostepna rowerem;


N 54 22.408
E 18 46.070
(54.37347 18.76783)
Polska
5.2: Wislinka
5.4: Przejazdowo
5.8: Bogatka
7.7: Bystra
8.2: Gdansk

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @

Alterwyimki z Gdanska to druga seria skrzynek majaca na celu przyblizyc Wam architekture Gdanska. Kazda skrzynka jest quizem zawierajacym zdjecie przedstawiajace detal architektoniczn y znajdujacy sie gdzies na terenie Gdanska. Nalezy odnalezc detal, a nastepnie, postepujac zgodnie z dodatkowymi informacjami, zdobyc skrzynke. Inspiracja i wielka pomoca podczas tworzenia tej serii byla geosciezka "Wyimki z Gdanska" - autorom bardzo dziekujemy! Zapraszam wszystkich chetnych do polaczenia sil i dolaczenia do grona autorow alterwyimkow. KESZ Stan przed keszem. Skrzynki szukaj po lewej - uzupelnienie w murze - do 10m od wyimka - przy ziemi.


[Wpisy w logu] ^ @

2017-06-25 [ :-) ] Coco Team :: Tego alterwyimka rozpoznalam przez przypadek bedac w poblizu. Chwile poszukiwania on-line wsrod opublikowanych w tej serii zagadek i bingo! Byloby fajnie, gdyby one tez tworzyly geosciezke - latwiej jest wtedy cos odszukac. Pomysl na maskowanie znakomity! Dziekuje :)
2017-06-22 [ :-) ] * Adams :: Swietny patent! Miejsce doskonale znane, skrzynka zlapana wraz z makotka, kojotami i bartoszem budyniem. Dziekuje bardzo!
2017-06-22 [ :-) ] makotka :: Wieczorowo, razem z kojoty, Bartosz Budyn i Adamsem. Patent rewelka. Niby proste ale jednak wykonanie perfekcyjne. Dzieki!
2017-06-22 [ :-) ] kojoty :: Bardzo ladnie wykonany. Wieczorem. Dzieki.
2017-06-14 [ :-) ] pan_ryba :: To jest dosc ciekawa czesc Gdanska, w tym miejscu to troche inny swiat :) Dzieki za kesza!
2017-06-14 [ :-) ] Olsi ::
2017-06-08 [ :-) ] djdioda :: Szybko wygooglana :) Dzieki! :)
2017-06-08 [ :-) ] * Verdant :: Piekny patencik, doskonale wtapiajacy sie w otoczenie. Sam wyimek tez dobrze, ze zostal wypatrzony. Kiedys tu bylismy keszowo, ale na figure uwagi nie zwrocilismy. Dzieki!
2017-06-06 [ :-) ] * MSZU :: Ciekawe miejsce, piekna pogoda i swietnie przygotowana skrzyneczka. Dziekuje bardzo :-)
2017-05-31 [ :-) ] Miki. :: Ladnie przygotowany i zamaskowany. Na jednorazowym srodowym keszowaniu z henrykp i areckis. Dzieki
2017-05-31 [ :-) ] henrykp :: Dzieki za pokazanie kolejnego miejsca w Gdansku. Wspolnie z areckisem i Miki.
2017-05-31 [ :-) ] areckis :: Pierwszy raz w tym miejscu. Dzieki za pokazanie i ladnie schowanego keszyka. Na wtorkowym keszowaniu w srode z henrykp i Miki.
2017-04-26 [ :-) ] rogatek :: Z Mankiem
2017-04-26 [ :-) ] Maniek_GDA :: Z Rogatkiem. Thx.
2017-04-16 [] MychaK :: Skrzynka gotowa do szukania. Powodzenia!
2017-04-15 [] MychaK :: Skrzynka bedzie czasowo niedostepna.
2017-04-11 [ :-) ] Qbacki :: [TTF] Lubie to miejsce :) a skojarzenia tym bardziej mile, ze pewne niezbedne czynnosci by powiedziec sobie tak, odbyly sie wlasnie tutaj okolo maju ub. roku :) dziekuje :)
2017-04-09 [ :-) ] isiaczek_2002 :: 13 minut... no i jak ja mam byc normalna? Juz nawet udawac sie nie da. Serio. 13 minut dzielilo nas od FTF'a. No ale coz STF tyz dobry i jaka okolica pikna :) Dziekowac :)
2017-04-09 [ :-) ] misiek_siersciuch :: Niedzielny krotki spacer po okolicy w doborowym towarzystwie. Czlowiek sobie spokojnie wraca z lasu, a tu telefon- nowy wyim sie pojawil. Myslimy sobie- i tak nie kojarzymy co i gdzie, wiec odpuszczamy. Po przejechaniu kilkunastu metrow- wpada mysl- to moze byc w tym rejonie. Zabieramy po drodze kolege Badzia Gadzia i lecimy na zlamanie karku do miejsca, ktore uznalismy za jedyne sluszne. Dojezdzajac na miejsce upewnilismy sie, ze jestesmy we wlasciwym miejscu, otwieramy kesza i okazuje sie, ze 13 minut wczesniej rapotek na wyprzedzil. A wiec STF z isiaczek_2002 i Badzia Gadzia. Dzieki za pokazanie kolejnego detalu architektoniczn ego.
2017-04-09 [ :-) ] rapotek :: Wyimek znalazlem po spojlerze, nawet nie wiedzac ze on nim jest Szybko poszlo, ale jakos od razu zalozylem prawidlowa okolice. A podjety przy okazji zalatwiania pewniej sprawy w okolicy, po prostu troche nadlozylem drogi. Dzieki za kesza
2017-04-09 [ :-) ] Badzia Gadzia :: STF Z Isiaczkiemi miskiem_siersci uchem, tym razem 13 minut zabraklo. ;-) jak slusznie zauwazyl kolega misiek zmniejszamy opoznienie. Dzieki :-D


[Tipy] ^ @

spoiler widoczny w tle


[Obrazki] (tu) ^ @

Wyimek26


[Najblizsze] ^ @

0.6: OP2B5C Bunkier
0.8: OP6E69 mushin78 -
0.8: OP8L8P Alterwyimk
0.8: OP8H52 Skarb pira
0.8: OP8L7N Alterwyimk
1.1: OP10B5 Pamiatka
1.5: OP8L7A Alterwyimk
1.7: OP0B51 Wyspy Ziel


[Tam] (online) ^ @

Obrazki
Wyimek26

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@