Ptasi ping pong by mateobinkow
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP8MPM

[Info] ^ @

Skrzynka nietypowa / Mikro
Gotowa do szukania
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2017-06-21
Ost. log: 2017-09-12 [ :-) ]
Trudnosc: 20%
Teren: 20%

Atrybuty: # Szybka skrzynka; # Mozna zabrac dzieci; # Wez cos do pisania; # Umiejscowiona na lonie natury, lasy, gory itp; # Dostepna rowerem;


N 50 14.249
E 19 0.308
(50.23748 19.00513)
Polska
3.2: Katowice
6.2: Chorzow
7.9: Siemianowice Slaskie
8.3: Swietochlowice
9.5: Myslowice

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @

Katowice - Sportowice na ptasim osiedlu

Keszerze drogi! Keszerko droga! Sport to nie tylko siatka i noga :) Sporo jest w Katowicach takich miejsc, w ktorych sport mozna uprawiac na swiezym powietrzu. Tylko problem w tym, ze ludziom sie nie chce tego robic. A moze nie wiedza? Chcialem pokazac wam jedno z miejsc, w ktorych pograc mozna np. w ping ponga. O keszu: maskowanie lesne, wspolrzedne nieopodal, mozna zabrac male fanty. OKRAGLY FANT ZOSTAWIAMY, JEST NA NIM HASLO DO LOGU :) (jest tez na pokrywce kesza) Haslo do logu prosze wpisywac wielkimi literami z odstepami miedzy wyrazami i znakami. PS gdyby ktos z was chcial umowic sie na "partyjke" to na, wspomnianym, okraglym przedmiocie wewnatrz sa zapisane cztery ostatnie cyfry mojego numeru telefonu. Wczesniejsze to: 51287****


[Wpisy w logu] ^ @

2017-09-12 [ :-) ] Tisia :: Przejezdzalismy obok, wiec krociutki postoj na kesza jak najbardziej wskazany :) fajnie, dzieki i pozdrawiam :)
2017-09-12 [ :-) ] Whatever :: Przyjemna okolica jak i kesz. Tftc
2017-07-29 [ :-) ] Kika :: tftc! Magnus nas uprzedzil wiec robil za loze szydercow;) W ramach poslubnego keszowania.
2017-07-08 [ :-) ] unieski :: Pustki, ktore zastalismy na miejscu byly naprawde zastanawiajace i sklaniajace do refleksji, dziwne to doprawdy Kesz znaleziony z Zyfika
2017-07-08 [ :-) ] Zyfika :: Dziwne... wakacje, pogoda a w okolicy zywego ducha... Dopiero jak wracalismy do auta, z silowni zaczela korzystac jakas babcia... Kesz znaleziony z Unieskim, dziekuje
2017-07-05 [ :-) ] Dallas :: Ze wszystkich skrzynek nietypowych najbardziej lubie te z haslami :) Rozbudzaja wyobraznie i nadaja zabawie nowy wymiar. Troche padalo to i nikt nie przeszkadzal. Miejsce szybko zlokalizowane. Dzieki
2017-07-04 [ :-) ] Darkos76 :: Ale ta okolica sie zmienila. Ostatni raz bylem tu na rowerze 25 lat temu. Fajne maskowanie. Pomimo dzieci mozna spokojnie kesza zgarnac. Wlasciciel zadbal tez o miejsce do wygodnego wpisywania sie. Dzieki :)
2017-06-29 [ :-) ] krystynaaa :: Skrzynka fajnie sie schowala :D a rozgrywka bedzie jeszcze nie jedna! Znakomicie dziekuje!
2017-06-28 [ :-) ] Nannette :: dzieki za kesza, wieczorowo z Agata, Miskiem i Rubinem
2017-06-28 [ :-) ] rubin :: calkiem fajne maskowanie mial ten keszyk :) zdobyty wspolnie z Nannette, Agatha i Miskiem. dzieki za kesza.
2017-06-24 [ :-) ] basienieczka :: Maskowanie bardzo mi sie podobalo, tylko z ta dziura mialam na poczatku problem. Po dluzszej chwili udalo sie jednak namierzyc. TFTC.
2017-06-22 [ :-) ] atena.pl :: Jest logbook brawo i sympatyczne maskowanie. Dziekuje
2017-06-21 [ :-) ] diskobanditts :: FTF 19:30 Prawie drivein, tylko musielismy troche odczekac az mugole sie zmyja. Dziekujemy i pozdrawiamy.


[Tipy] ^ @

Skoro osiedle Ptasie... Szpak wlasnie taka dziure by wydziobal :) Orientacyjnie, traficie :)


[Obrazki] (tu) ^ @


[Najblizsze] ^ @

0.4: OP8J35 Kosciol sw
0.4: OP8DQ9 Zamglone K
0.5: OP5491 Kokon
0.6: OP8JLR Dziki i zl
0.7: OP0C13 Wysokie na
0.8: OP4394 KRZYZE
0.8: OP5F3F MUSZLA KON
0.9: OP614C POMNIK TAD


[Tam] (online) ^ @

Obrazki

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@